BusenurOzkan- mm_m954 hastaneden hastaneye değişiyor ama yaptırdığı hastanenin referans değeri 10 ise negatif demesi çok normal
babyshark__ BusenurOzkan- 10 referans aralığı test almaya gitcem yarın sabah gene yapcam da acaba vitamin alsammi yoksa doktora gitmeyi mi beklesem
Mzgnn0234 babyshark__ ben geçen ay şüpheyle gittim. Değerin 2.5 çıkarsa gel dedi 2 çıktı gitmedm. Adet oldum sonra bence ilaç kullanma bekleme de kal öyle 2 gün de değil de 4 5 gün geçsin sonra kan ver canım hem daha net olur
babyshark__ Mzgnn0234 https://imgyukle.com/i/C634ZM üsteki sabah yaptigim alttaki yeni koyulasma var sanki
Mzgnn0234 babyshark__ testin hangi marka canım? Evet sanki de koyulaşma var insallah bebeğin seninledir
Mihrasina_ babyshark__ saçmalamışlar bence bazen sağlıkçıların ne yaşadığını anlamıyorum 5 üstü pozitif işte
babyshark__ Mihrasina_ referans aralığı içinde olduğu için öyle diyor ama bir ihtimal var ya ben bakmasaydim sonucuma ilaçları kullansaydim
mm_m954 babyshark__ prodector bilmem ama bebetime yalancı pozitif veriyor 3 test aldım 3 da pozitif verdi
babyshark__ Mzgnn0234 ilki predictor ikincisi bebe time inşallah canım ki arada gün yok 4 5 saat var 🌸😂
rapunzel9222 babyshark__ benim de 28 bat perşembe günü silik çizgiyle öğrendim bugün kan verdim beta 43
mm_m954 babyshark__ bayia belirgin ama pembe hemde 1 yaptim aşırı slik çıktı ertesi Sabah yatim 2 test daha ve bayia belirgin çizgi çıkardı hemde pembe
babyshark__ mm_m954 ama benim kan sonucuda 7.07cikti bakalım pazartesi daha net belli olucak dediğin gibi testlere güven olmuyor pek
mm_m954 babyshark__ vala en iyisini Regl gcekme olursa kan vermek de işte insan çok sabredemiyior ki vala ben bebekten vazgeçtim size başarılar diliyorum 2 çüçük yeterlidir bugün bir daha anladım fazla bile tek bakıyorum rezil oldum markete gittim