babyshark__ https://imgyukle.com/i/C63scS https://imgyukle.com/i/C63iJG Dün kanda beta 7.07 çıktı bu sabah ilk idrarla yaptım 🥹
Beyzatln babyshark__ kanda pozitif çıkmış zaten artık test yapmanıza gerek yok 2 gün sonra tekrar kan testi vererek değerinizin 2 kat artıp artmadığını kontrol etmeniz gerekiyor gözünüz aydın Allah sağlıkla kucağınızda görmeyi de nasip etsin 🌸
surprizbebekkk babyshark__ 7 pozitif ama düşük bir rakam kimyasal olup olmayacağını anlamak için 2 günde bir kan vermeniz gerekiyor buscopan karın ağrısı için kullanılan bir ilaç size neden bu ilacı verdi
Tuanakaran babyshark__ 9 du testin acildeki doktora göre bişey yoktu kadın doğuma gittim tekrar kan aldı iki gün sonra 24 olmuş ❤️❤️
rapunzel9222 babyshark__ benim de 28 bat perşembe günü silik çizgiyle öğrendim bugün kan verdim beta 43
Helloben 5in üstü pozitif diye biliyorum ama deger düsük oldugu icin genelde doktorlar takip amaçlı 2 günde bir kan istiyor inşallah vardır
babyshark__ Helloben acildeki doktor 7ye negatif dedi üstüne birde buscopan ve idrar yolu enfeksiyonu için ilaç verdi kullan dedi sağlık ocağındaki ebemde negatif testi tekrar etmene gerek yok dedi 🙄
babyshark__ mm_m954 acildeki doktor 7ye negatif dedi sağlık ocağındaki ebemde negatif testi tekrar etmene gerek yok dedi napcagimi sasirdim
Mzgnn0234 babyshark__ ben geçen ay şüpheyle gittim. Değerin 2.5 çıkarsa gel dedi 2 çıktı gitmedm. Adet oldum sonra bence ilaç kullanma bekleme de kal öyle 2 gün de değil de 4 5 gün geçsin sonra kan ver canım hem daha net olur
Mihrasina_ babyshark__ saçmalamışlar bence bazen sağlıkçıların ne yaşadığını anlamıyorum 5 üstü pozitif işte
Nazliip babyshark__ 7 değerle öğrendim 5 haftalık şu an sakın içme ilaç falan 5 in üstü pozitif bunlar nasıl doktor ya
BusenurOzkan- mm_m954 hastaneden hastaneye değişiyor ama yaptırdığı hastanenin referans değeri 10 ise negatif demesi çok normal
Zhrcyl Bizim hastane 10 üstü pozitif diyor belki senimki de öyledir ondan negatif demiştir inşallah yükselir canım yarın sabah tekrar test yap bakalım bi
Helloben @babyshark__ özel hastanede mi yaptın belki referans aralığı farklıdır, benim saglık ocagıyla özel hastane bambaska sonuclar cıkardı onunla alakalı olabilir. Sen kesinlikle kadın doguma git baksın