mavi123_ ilkinde çok pimpirikliydim çok sıkıntı yaşadım hamileliğimde bunda bi cesaret geldi çok rahatım önceden 2 haftada 1 doktora gidiyordum ama sanki relax olunca hersey daha yolunda gidiyor. Gerektiği kadar gidiyorum böyle bende daha rahat hissediyorum. Ama benim karnım çok geç çıkıyor onun etkisinde olmuş olabilir.