mavi123_ 14+3 te bildiğiniz haberleştik. Ben dokundum o dokundu sonra yine dokundum yine içeriden o dokundu, hissettim. Ardından her gün içimde kıvrılmalarını hissetmeye başladım günde 3-4 kere hissediyorum. Doktorum herkeste olmaz bazı gebeliklerde normal dedi. Tabii zayıf olduğum için de daha erken hissedebilirmişim. Belki siz de öylesinizdir :) bu arada ilk gebeliğim