Olduğunuz şehire ve şartlara bağlı , kimi özeller var ki klinikten bozma yeni doğan yoğun bakım ünitesi , tecrübeli ebesi sürekli nöbetçi bulunan kadın doğum doktoru vs olmuyor böyle ise devlette tecrübeli ebelerle doğum yapmak daha mantıklı , ama kimi devlet hastanesi de 1950 lerden kalma içeri girince ürperiyor insan , bunları araştırın bence