Annekuzusu123 Eyllo bende yiyorum onları doktoruma göre kilosu gelişimi iyi diyor bana göre haftada az kilo alıyor gibime geldi nedense ama daha yarın 30 hafta olucaz Allah izin verirse 1.300 kilomuz
Bumah Annekuzusu123 merhaba çok bagımsız bişey sorucam bebek hareket ettiğinde agrın oluyo mu sızı şeklinde
Eyllo Annekuzusu123 kilosu ortalama olarak gayet iyi maşallah 🧿 bu haftalardan sonra daha hızlı kilo alımı oluyor o yüzden içiniz rahat olsun
Annekuzusu123 Bumah evet oluyor benim bebeğim baş geliş rahimde sızı karnımın içindede oluyor sen kaç haftasın ki
Bumah Annekuzusu123 29+5 deyim ilk kez bugun oldu karnımda yer değiştirdikçe sızı şeklinde agrım oluyo ama hareket ettmediğin de olmuyo neden böyle bişey olmaya başladı