Busrabzkrt Pek bilgim yok ama kilosu iyiyse ve solunum sıkıntısı falan yoksa küveze girmez diye düşünüyorum. Benim ilk oğlum 35+4te doğdu, malesef solunum sıkıntısından 1 hafta yatmıştı. Şuan çok şükür 4 yaşına giricek, kardeşini bekliyoruz🙏 İnşallah sende küvez kapısı beklemeden kucağına alırsın🤲