Benim 25. Haftada bu su bizi 39-40 lı haftalara götürmez demişti doktorum , inşallah 36. Haftaları görürüz o zaman korkma demişti . Havuç suyu önerdi başta büfelerden vs aldım ama düzenli yapamadım 31. Haftada yine su azlığı vardı ama 2 hafta gelişim geriliği de çıkmıştı su azlığından görülen bir durum o zaman katı meyve sıkacagı alıp her gün yapıp içmiştim ona rağmen 36 ya gireceğim gün bebeği tekrar kontrol edip duruma göre doğuma alacaktı suyu sınırın altında olduğu için ama ben gitmeden 3 gün önceden karpuz çok yemiştim ve kontrolde suyunun gayet iyi olduğunu gördük . 37. Haftada dogum yaptım ama su azlığından değil bebek tersti kanala poposunu oturtmuştu ve sancım vardı o yüzden gerçekleşti. Size tavsiyem şekeriniz yoksa havuç suyuna ek olarak bol bol karpuz tüketin