Sultankut Kızlar 30 haftalığım. bugün kontrolde doktor suyun az 90 dedi alt üst sınır kaç olması lazım soramadım bi dondum suyu bol iç 2 hafta sonra gel dedi nasıl artcak artmazsa nolcak çok canım sıkıldı yaşayan bilen var mı acaba
halitefe Sultankut canım her gün taze havuç suyu iç çok etkili ama hazır alma kendin sıkıp içmen lazım
patulii Sultankut deveci armudu ile havucu katı meyve sıkacağında sık 1 bardak iç bi kaç dene suyu da bol içmeye çalış,ben öyle yükseltmiştim suyumu
prensesmoana Sultankut Merhaba. Geçmiş olsun. Ben 22+3’teyim. Alt sınırda çıktı suyum. Doktor normalde 80-240 arası olmalı dedi. Benimki 78’miş. Havuç suyunu çok öneriyorlar. Ben deneyeceğim. Siz de deneyin mutlaka.
Sultankut halitefe iyi gelirse sıkarım kendim tabii hiç sorun değil teşekkür ederim cevap verdiğiniz için hemen yarın alıp deneyeceğim🌸
Sultankut patulii size de mi doktor suyu az demişti peki doğumu normal zamanda mı yaptınız. Önerinizi hemen yapacağım teşekkür ederim çok stres yapmıştım
Turuncukelebek Sultankut benim arkadasımdada öle oldu burda yazan arkadaşlar doğru yazmıslar havuç alıp suyunu sıkıp içti ve iyi oldu çok şükür
patulii Sultankut evet suyum az demişti daha küçük haftada, henüz doğurmadım 28. Haftadayım. İnşallah düzelir suyunuz 🤲🏼 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
zeyka 30 da benim de az çıktı bebeğim de iriydi suyu olmadigi için hareket bile edemiyordu hergün sabah akşam havuç sıkıp taze taze içtim büyük bir su bardagi dolusuyla sıkıp hemen içmeniz gerekiyor beklemeden (doktorum söylemişti içmemi) çok iyi arttı suyum.
Sultankut zeyka yaa bu havuç suyunu çok söylediler böyle kolay çaresinin olmasına çok sevindim inşallah benim de arttırır yoksa çok korkuyorum erken almak zorunda kalırlar küvezde kalır diye tüm gün ağladım 🥺
prensesmoana Sultankut Evet. Haftaya Cuma tekrar gel dedi. O zamana kadar ben de havuç suyunu deneyeceğim 😌
hamilesavis19 Sultankut havuç benim shaker ve mutfak robotuna çok sert geliyor ben suyunu çıkaramıyorum ya. Siz nasıl yaptınız?
Sultankut Yazmelegi_ yarın burda pazarımız var havuç ve armut stoğu yapacağım. Suyu 3 litreye çıkardım bugün itibariyle. Çok teşekkür ederim öneri için😌
Sultankut prensesmoana inşallah sizinde benim de normal seviyeye gelir ve sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi ☺️😇
prensesmoana Sultankut İnşallah 🤲🏻 Benim gittiğim doktor bunun su içmeyle alakası olmadığını söyledi. Bir öneride bulunmadı ama ben yine de her yolu deneyeceğim.
kitappkurduo Bende 10 gündür takip ediliyorum suyum azaldığı için. Doktorum havuç suyu önerdi ve iyi gelen çok insan var. İki gündür içiyorum taze günlük yapıyorum. İçine armut veya portakal ekleyebilirsiniz. Youtubede baya video izledim. Altına bir sürü insan yazmış havuç suyuyla amniyon sıvısı arttı diye. İnşallah bizde başaracağız. Stres olmayalım 🥰
Sultankut kitappkurduo inşallah ya her şey iyi giderken böyle duymak insanı üzüyor kendimi suçladım biraz ben mi dikkat etmedim acaba diye
Sultankut Burcussuss hamileliğimin başından beri dikkat ediyorum normalda ama bizim buralar 45 derece olunca durduk yere terliyorum sanırım ister istemez su kaybı oldu bi de tatile gittim orda da dikket edemedim ama hemen azalmasına şaşırdım
Herseydenbiktim Sultankut Ben bol bol su içiyorum 3-3.5 litre civari yanına 1.5 litrelik şişelerde koy yudum yudum içine gerekirse ekstra olarak zaten meyve sebze türü yiyorum havuç, salatalık, marul, karpuz, etkisi var mı bunların bilmiyorum🎀
Sultankut Herseydenbiktim evet bende büyük su şişesiyle geziyorum artık ama inşallah faydası olur meyveye dikkat ediyorum ama salatalık marul şeker içermiyor sanırım onları da yiyeyim
Beyzanrcnp Sultankut benim 33+5 oldu bugün dün yatışım yapıldı suyum çok azmış sonra doktor evet az ama hemen doğum planlaması yapacak kadar değil dedi dün üç dört doktor baktı hepsi de ölçerken farklı ölçtü en derinlik ne oluyor tam olarak bana bir 33 yazmışlar 35 yazmışlar en son 45 yazdı ama bilmiyorum tam ne olduğunu