Sedaolmz Der_yaa çok sıcak valaha iyiki kış bebeği olcak sırt agrılarım ve mide yanmam var siz nasılsınız
EsoMom_ Der_yaa hala aynı kilodayız 67 le hamile kaldım 67 yim hala 😀😀😀 Sıcaktan fenalıkkkk geçiriyoruz 😀😀 Hazırlık yapmadım daha 30. Haftada yapıcam insallah :)
Ehjfjsjs Der_yaa hazırlık yapmadım daha 23+4 olduk çok sıcak Allah’tan klima var evde onun dışında sağ kalçama bugün ağrı girmeye başladı adım attıkça ağrıyor sag bel omurgam ağrıyor yanıyor ara ara sebebini anlamadım mide yanmaları ile kramplar baslamadi
Fahriye41 Der_yaa ayyy son 1 haftadır aşırı şekilde vajinama doğru ağrım var sanki yürürken çocuk düşücek gibi sıcaklardan bunaldım sürekli içim daralıyor ilk oğlum dan kalan kıyafetleri yıkadım 1 takım 1 battaniye dışında hiç bir şey almadım
4yaprakliyoncam Der_yaa merhaba varis olduğunu nasıl anladınız acaba bende aşırı ağrı acı adım atarken zorlanma oluyor dokunsam acıyor herhangi bi varis görüntüsü yok siz de aynı şikayetler mi var acaba
Der_yaa Ehjfjsjs aynıyız canm hafta ve gün olarak sıcaklık perişan etti beni bide sıcak memleket artı toz duman bu il deyim deprem konutları inşatı yıkımı derken kirli hava ile boğuşuyoruz anlayacağın. Bnm de bi haftadır kramplar başladı hiç bir hazırlıkta yapmadım
Bircanozygt 45 kilo ile hamile kalmıştım şuan 24+1 haftalığım 53 kilodayım +8 kilo aldım.Bebeğim çok hareketli kordonunu boynuna dolamış ama kendi kendine kurtarabiliyormuş.Benimde kramplarım çok uykudan uyandıracak kadar olması rahatsız edici 😔 Hazırlıklara da başladık odası hazır eşyaları dağılıp sonradan toplamak zorunda kalmak istemedim şimdi eşyalarını almaya başladık yavaş yavaş bakalım 🥰
Der_yaa Bircanozygt Ohh ne güzel zayıf hamile kalmışsınız bnde artı altı kilo aldım hiçbir hazırlık yapmadım açıkcası 30.haftalarda yaparım gibi ☺
Der_yaa Fahriye41 Benımde son üç dört gündür çati kemiği ağrısı beni mahvediyo eğilip kalkmamı çok zorluyor
Sarees Fahriye41 ay bana da oluyor niye oluyo ya baskı hissediyorum sanki bebek oraya doğru bi tekme atıyor gibi his 🥲
Nrslbkc Der_yaa 21+2 toplamda 5 kilo aldım karnım sanki doğuracakmışım gibi büyük bel ağrım mide yanmam ve sıcaklar dışında bir problemim yok şükür. Dün ayrıntılıda da herşey yolunda çıktı.
Der_yaa Nrslbkc Bende altı kilo aldım karnım hiç yok bacaklarım şişti ödem oldu baya görenler nasıl altı aylık hamilesin diyolar ayrıntıda her şeyin güzel gittiğine sevindim canm hayırla kucağına almakta nasip olur inşallah canm
Annebus Der_yaa 23+3 deyiz bizde sıcaklar ve hafif ağırlaşma söz konusu 😮💨 gece yatakta dönmek artık işkence gibi 😥 herşeye rağmen bu duygular çok güzel 🫠 yazarken minik oğlum kıpır kıpır 🥹 2 doz tetonoz vuruldu.. detaylı ultrason işi tamamlandı 🥰 28. Haftada hazırlıklara başlayıp tamamlamayı düşünüyoruz hayırlısı ile 🥰 kilo konusuna gelecek olursak ben ilk aydan diyetisyenle başladım ve ilk 3 ay 9 kilo verdim ( gebelik şekeri çıktığı için ) şuan aynı kiloyla devam
Der_yaa Annebus bizde 23+4 deyiz altı kilo alındı iki takım dışında hiçbir şey alınmadı kilo dan çok ödem oldu bacaklarım bn de Rabbim nasip ederse 30.haftalarda hazırlık yaparım inşallah
aybalasmom Der_yaa ekimde mi kasımda mı gelir bilmiyorum. Şu an 25+1 iz. Sıcaklarla boğuşup duruyorum. 5 ya da 6 kilo aldım.
cakirbebek Der_yaa 13 kilo almam disinda sorun yok. Biraz kıyafet alışverişi yaptım daha coook eksik var Ağustos’ta almayı düşünüyorum cinsiyetimiz erkek 💙
Der_yaa cakirbebek kaçıncı haftadasın canm bn bi iki takım dışında hiçbir şey almadım bizimde cinsiyetimiz kız
aybalasmom Der_yaa rahmimiz, Bebek, bebeğin eşi, suyu, vücudumuzdaki kan hacmi artıyor istemesek de alıyoruz kilo hem de belli olmasa bile🤭🤭
EsoMom_ cakirbebek kız ondan değil kilo alırdım ama biliyorsun sen diş ağrım oldu ya ondan yemeden içmeden kesildim iki üç hafta ondan dolayı üç kilo vermiştim yeni yeni alıyorum 😀😀😀😀
Annebus Der_yaa aa aynı haftalarımız 🥰 bir gün var arada.. bende hevese edip 3 y parça bişey aldım tabi ama detaylı şeyleri almak için 28 30. Haftalar ideal 🤗 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ilk bebek mi sizinde cinsiyeti ne birde