Esratopal Sinem21 13+2 deyiz daha çok sabırsızlanıyorum ama bakalım. Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Yalinn8 Esratopal https://www.nike.com/tr/t/indy-sparkle-hafif-destekli-spor-sütyeni-cNCXs7 bundan aldim mesela, bu sayfadaki 2 taneden daha, h&m in sayfasinda bulamadim ama magazaya git,bu nike in modeline benzerler zaten
Nursemom Esratopal ben göğüslerim büyümeye başlayınca çok rahatsız oldum,hatta göğüslerimin alt kısmı o kadar kaşınmaya başladı ki uyurken kaşıyıp hep tırnaklamışım😟 sonra bi arkadaşım yeni alacaksan emzirme sütyeni al Doğumdan sonra da kullanırsın hem ddi öyle yaptım 2tane aldım nbb marka. Çok iyi çıktı valla çok rahatım şimdi tavsiye ederim 🙂
Esratopal Nursemom evet aslında doğum sonrası içinde iyi olur güzel düşünmüşsün😅 link atabilir misin sana zahmet 🥰
Sinem21 Esratopal 11+5 te tahmin etmişti bizimkini doğruda çıktı valla ama tabi emin olamamıştık o zaman beklemek zor geliyo 🥰
Nursemom Esratopal netten almadım canım ya iç çamaşırı mağazasından almıştım. Nbb 3628 destekli emZirme sütyeni yaz Google a çıkıypr kuzum 🙂
Yalinn8 Esratopal hayir hic durmuyor, hem yumusak, rahat ve toparlayici,uc falan da belli diil, vallahi onceden de giyerdim ama su asamada en rahati bunlarr, bi de hep takabiliyorum yoksa aciyor bi de buyuduler ya sarkma olmasin die, bunaltmiyo
bebekteyaparimkariyerde Esratopal valla bende öyleydim desteksiz kullanmaya başladım rahat ettim bir beden büyük desteksiz alırsan hamileliğin boyunca rahat edersin
Yasemincifci Esratopal cabım ben emzirme sütyeni takıyrm en rahat o oluyor sende normal desteksiz olanlarda alabilirisn
Esratopal Yasemincifci denemeden almaya korkuyorum doktor yatış verdi internetten alsam nasıl olur bilmiyorum ya😔
Esratopal bebekteyaparimkariyerde pentiden kimse memnun kalmamış ama sen hangi modelini kullanıyorsun link atabilir misin🥰