Esratopal ben göğüslerim büyümeye başlayınca çok rahatsız oldum,hatta göğüslerimin alt kısmı o kadar kaşınmaya başladı ki uyurken kaşıyıp hep tırnaklamışım😟 sonra bi arkadaşım yeni alacaksan emzirme sütyeni al Doğumdan sonra da kullanırsın hem ddi öyle yaptım 2tane aldım nbb marka. Çok iyi çıktı valla çok rahatım şimdi tavsiye ederim 🙂