Sezei benimde 3 sene önce bir kaybim var.6 yaşında oğlum var kardeş istiyor ama pkos yüzünden olmuyor maalesef
Taşınmayı bekliyorum,taşınınca aşılama için gidicem doktora.zaten eşimden sperm testi falan istemişti gider uğraşırım biraz.2 kere femara+ovitrelle denedim yumurta büyüyüp çatlamasına rağmen olmadı.asilama şu an daha mantıklı.zaten aşılamadan öncede hsg cekiyorlarmis çok daha iyi olur benim için.kürtajdan sonra bı sorun olduğunu düşünüyorum ben artık