cansukerim mrvcntn kese oluştuktan sonra betaya çok bakmıyorlar çok düşünüp onu stres yapmayın bence o bile etkilermiş
dulek Ya kızlar bende usg ye gittim kalp atışı başlamış dedi ama dinletmedi. Kese 14 mm ölçtü haftasına göte küçük kalmış ilerlememiş dedi. Çok teddirgin oldum acaba kötü bişey olur mu
cansukerim dulek kesinlikle stres yapma vitaminlerini al normal yaşantına devam et stres çok etkiliyor 🥹 inşallah herşey yolunda ilerler
melissakayaa Geçen hafta perşembe kan verdim 11.9 çıktı beta testler de de pozitif çıktı kasıklqrımda da da ağrı var sizce beta düşük mü daha doktora gidemedik bir türlü
cansukerim melissakayaa çok yeni öğrenmişsin bende 15 ile öğrendim 2 günde bi kan testini tekrar ver derim inşallah yükselir ☺️
Mismis35 cansukerim ultrasonum vajinal benim aslında belli yuvarlak bişey var kesenin içinde. bence oluşmasa söylerdi sizinki oluşması olağan bişey olduğu için söylememiştir.
cansukerim Mismis35 kesemin içi boş 🥹 resimini çıkartmıştı inşallah oluşmuştur ama dış kenarında biraz kalınlık var o mu oluyor acaba
gunes1992 Haftadayım beta 29, bucuk cıktı ben hala şoktayım. İki gğn sonra tekrar gitmem gerekşyormus artarak mı devam edecek ona bakcaz bakalm
hrycky @“cansukerim” herhangi bir bulamtı falan olmadı bende ara ara bacak agrısı ve kasık agrısı sizde de öyle miydi
babyshark__ hrycky benim adete gore 4+2 uygulamada ilk degerm 7.07 bugün kan verdim gene en son cuma vermiştim acaba şimdi kaç olması lazım en az sabah 9da verdim saat 12:30 hala cikmadi ya benden sonra veren kızın çıktı benim çıkmadı
cansukerim babyshark__ ilk verdiğinde 7 ise 2 gün sonra en az 20 lerde çıkmalı ama daha fazla çıkar beniimde 15 di 2 gün sonra verdim 80 çıktı