merrrvees gunes1992 olabilir evet yaklaşık 6 aydır kullanıyorum hiç kilo almadım bünyeden bünyeye değişebilir tiroid ilacı kullanıyorum ben onunla alakalı olabilir zayıflamaya yardımcı oluyor
BurcuMusti3107 Ilayda1 ben vinalac kullanıyorum ilk gebeliğimde de onu kullanmıştım bunda da yine aynısını aldım
Helloben @ılayda1 ben nutraxin kullanıyorum suan, önceden regenesis max kullanıyodum o baya komplex omega üçlü bir vitamin . Ama fiyatı 495₺ idi onu bıraktım simdi dümdüz nutraxin folik asit kullanıyorum
Nrgalt8 Ilayda1 bana doktorum önermişti. Hem gebelik öncesi hem de ikiz gebelikte 3 ay bunu kullandım.
lotusflowers Marka vermeyeceğim ama ben bir marka kullanıyordum eczacı vermişti sonra doktor dediki bu aktif bir folik asit değil hamilelikte işe yaramaz. Sanırım böyle bir durum var o sebeple bence bir doktora danışıp almak lazım
FatmaZehra06 @Ilayda1 o markanın D ve B12 vıtamınını kullandım ben onlar guzeldı Folık asıtını bilmiyorum
annesininincitanesi Ilayda1 ZFol kullanıyordum 2 hafta önce doktorum Ocean Mummy kullanmamı önerdi. 26+1 gebeyim 🙏🏻🌸
Ilayda1 annesininincitanesi Bende doktoruma sordum eczacımız önerdi hocam kullabilir miyim diye kullanabilirsin dedi ♥️🌸