mor_menekse1 canım bende 11+4 üm sat göre geçen gün ikili teste kaydolmak için gittim devlette sıraya alıyorlar diye meğer bebek bir hafta öndeymiş 🫢 hemen orda yaptı doktorum testi sağolsun bir daha uğraşma dedi yani şuan 12+4 üm 😍 mide bulantım falan kalmadı çok şükür ama ağzımın tadı hala yerine gelmedi ya 🙄