mor_menekse1 biz de bugün 11+5 olduk. Ben fetal yaptırdım. Yaşımız biraz büyük size göre. Fetal zorunluydu bizim için. Bonusundan oglusumuz olacağını da öğrendik . Çok şükür sıkıntı da çıkmadı. Ama günler geçmiyor sanki. Perşembe perinatoloji randevum var. Ozelle birlikte paralel ilerliyoruz. Pıhtılaşma olduğu için. 20. Haftaya bı gelsek hayırlısıyla sonrasında hazırlık,alışveriş falan zaman daha kolay geçer diye düşünüyorum.. herkese selam, sağlıklı gebelik ve hayırlı evlatlar dilerim. Kolaylıklar bizimle olsun..❤️