Bende ilk hamileligimde heyecandan hep farklı yerlerde beta vermiştim bilmediğimden. hep te farklı çıktı doktora gösterdim. Düzgün bir artış yok kimyasal geçiriyorsun heran kanaman olabilir dedi. Çok kötü olmuştum ağlamaktan. Hemen özele gittim. Farklı yerlerde beta ölçülmez dedi. Bı bekleyelim vs sakinlestirdi. Şuan 2 yaşında ☺️ inşallah seninde öyledir .aynı yerde yaptırıp eğer dusseydi direk kimyasal denebilirdi😔