H_M_ Ben bir ebe olarak şöyle söyleyeyim sana, içten içe zaten hissetmişsin
Eğer beta hCG değerin önce 17 çıkıp sonra 13.47’ye düşmüşse, bu durumda gebelik başta oluşmuş ama rahme sağlıklı şekilde tutunamamış demektir. Biz buna kimyasal gebelik diyoruz. Hani döllenme olmuş ama rahme yerleşmeden ya da yerleşip de çok kısa sürede ayrılmış gibi düşünebilirsin. çoğu kadın bunu adet gecikmesi zannedip fark etmiyor bile
Bu senin suçun değil, vücudun bir eleme yapmış aslında. Genetik olarak sağlıksız bir embriyoyu yerleştirmemiş cnm O yüzden kendini yorma, suçlama, bu çok ama çok sık yaşanan bir durum.