mercimegin_annesiii Merhabalar 🥰 Temmuz ayında bebek bekleyen sat temmuz başı olan var mı ve öğrenen olduğu merak ediyorum heyecanlı bekleyiş 🥰
Ftmnur11 mercimegin_annesiii s.a.t 1 temmuz.bu ay akıntı da farklılık hissettiğim için umudum vardı ama dünden beri adet ağrılarım başladı.bir iki güne elenirim ben 😄 sana ve diğer arkadaşlara başarılar diliyorum 😄
mysunshine1 mercimegin_annesiii sat 2 Temmuz dün test yaptım negatif haftaya yeniden denicem inşallah beklemekteyim, ara ara kasıklarımda batma oluyor
yavuzayse mercimegin_annesiii sat 1 temmuz dün test yaptım telefnla görünmüyor ama ben çıplak gözle görüyorum hayalmi gercekmi bilemedim dünden beri teste bakıp duruyorum her seferinde de görüyorum yikadimda testi belki kurumadir diye ama gitmedi
cizgilidefter mercimegin_annesiii sat 30 haziran. Heyecanla günlerimi bekliyorum 🙏🏻 hepimiz için güzel haberler olsun
mercimegin_annesiii Ftmnur11 öyle düşünme ben ilk çocuğumda adet döngümde bildiğin adet sancıları çektim ama normal demişti doktor Şuan 3 yaşında şimdi ikinciyi istiyoruz. Bugün adet zamanım değil ama hafifi rahim kısmında ağrı var anlam veremediğim ☺️
Ftmnur11 mercimegin_annesiii ne biliyim valla bugün de olmadım adet.yarin bekliyorum artık 😂 yarın test alıp yapicam olmazsam eğer Ben oğlumda hiç belirti yaşamadım doğuma kadar hiç biseyim yoktu hamile gibi değildim.kürtaj olduğum gebelikte de tam 4.hafta da bulantı iştahsızlık halsizlik uyku ve şiddetli meme ağrısı yaşadım.4+5 te testle ogrenmistim.bu seferde hiç umutlu değilim kesin test yaparım adet olurum 😂 genelde öyle oluyor benim
mercimegin_annesiii mysunshine1 ay hadi hayırlısı ben bişey yapmadım 9 temmuzda oldu ama hep öne geliyo 5 Ağustos bekliyorum ama çok erken diye düşünüyorum test için güzle haberlerinizi bekliyorum ☺️
Zeynep248 Benim sat 8 Temmuz erken ama bilmiyorum ovülasyondan sonra başlayan kasık ağrılarım var sol tarafta batıyor sızlıyor otururken ayaktayken acaba enfeksiyon mu diyorum ama afedersiniz çişimi yaparken yanma olmuyor
mercimegin_annesiii Zeynep248 bekleyelim bakalım ☺️ yanma olsa enfeksiyon derdim de herkeste farklı bi reaksiyon gösteriyor çocuk yorumda yapılamıyor ama heyecanla bekliyorum ben ☺️
aleyyyyn Zeynep248 benimde aynı şekilde belirtilerim var 6 gündür sağ sol tarafımda karnımda göbek deligimin üst tarafında arada kasıkta ağrı kramp batıntı oluyor hafif belim ağrımaya da başladı inşallah hamileyimdir
Minasuu22 Zeynep248 Benimde sat 8 Temmuz adet ağrısına benzer hafif kramplar hissediyorum 2 gündür erken olduğu için test yapmıyorum bekleyelim bakalım hayırlısı inşallah ☺️
Zeynep248 mercimegin_annesiii bende öyle sürekli vücudumun tepkilerine bakıyorum umarım hayırlı haberler alırız 😍
yasemiinsari Benimde sat 2 temmuz 2 gün önce test yaptigimda negatifti ama bugun yaptığımda cizgi var biraz daha bekleyip tekrarlıcam testi
yasemiinsari mercimegin_annesiii inşallah pozitif olur hepimiz cok istiyoruz bebişleri hayirli zamanda saglikla gelsinler Cokistersengelerbence Aslında yaptım ama ben 3 ay önce bebegimi kaybettim kürtaj oldum o yüzden düzensizdi yumurtlama zamani tam tutmadi gibi
Cokistersengelerbence yasemiinsari kaç gün sonrasında oluştu onu merak etmiştim aslında. Sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza 🥰
sizdenbiriyim Ya bazıları diyorya göğüslerde ağrı fln oluyor bende dolgunluk oldu 28 inde oldum adet geçen ay acaba bu göğüs sızlama belirtisi âdet gecikince mi oluyor