Aliaras2022 Mervekaram22 İnşallah vardır canım Rabbim tez zamanda hayırlısı ile nasip etsin İnşallah kan ver sen şuan varsa da düşükte olsa çıkar haber ver olur mu İnşallah güzel sonuç verirsin
808171 Mervekaram22 eveet benimde böyleydi regl olsaydım ilk günü olacaktı hiç gecikmeden böyle silik çizgi çıktı.beta 71 idi.inanamadığım için bir kaç tane bu testlerden yaptım
808171 Mervekaram22 aynı değil tabi ama ben inanmak istemediğim için bir 5 tane yapıp aynı gün kan testi vermiştim plansız oldu 6 yıl sonra😅