Ervaa2534 babymomm__ ayy başınız sağolsun Rabbim size sabır versin güç versin yavrumuzu sağlıkla alın kucağınıza bende 3 bebeğimi kaybettim 36 22 ve 8 haftalık siz bide eşinizi kaybetmişsiniz çok zordur eminim Rabbim gönlünüze ferahlık versin 😢
babymomm__ Ervaa2534 amiiin amiin gercekten o kadar zorlanıyorum ki bebeğim hissetmesin diye acımı bile yaşayamadım serklajim var surekli yatmak zorundayım sabır hersey
merveeeehappy Baloglus bende aynı durumdayım sürekli vicdan azabı duyuyorum ne olduda bıraktı gitti Nerde hata yaptım diyorum 15 ağustosta kürtaj oldum kalbi atmıyor dediler güçlü gözükmeye çalışıyorum ama hiç iyi değilim
Baloglus babymomm__ Çok zor şeyler yaşamışsın Allah yardımcın olsun. Bebeğinle güzel uzun ömürler sizin olsun inşallah.