Aaayseeert merhaba , bende yuregi yarali bi anneyim. Ağustos ayında 1 seneyi dolduracağız. Halen sızlıyor bu geçecek demiyorum sana ama sen yönetmeyi öğreneceksin. İlk bebeginmiydi başka çocuğun var mı öncelikle?
Sana en büyük tavsiyem seni anlayan ve seninle aynı acıyı paylaşmış annelerle konuşman . Onun dışındakiler seni anlamayacaklar çünkü bu seni daha çok acıtacak 🥀