Migrenligebe Baby_is_loading sezeryan olcak insallah, bel fitigindan ameliyatliyim diye normale cesaret edemedim. 39. Haftada alinacak ☺️ Sizin?
Merveoz Baby_is_loading 38. Haftadayım hafif adet sancısı gibi sancılar oluyo karnımda sertleşme belde ve ayak bileğimde ağrı başladı 🙂 ama cok şükür yinede halime en azından son haftalar böyle oldum
Yalinn8 Baby_is_loading benim de vajinada abski var ama kafasiyla diil poposuyla yapiyor😅 evet tabi buyuduler yer daraldi epey normal azalma
hillkaya Irmakdkm 27+6 benimde yasal izine kadar raporlu olduğum için evdeyim aynı zamanda ama zamanı kapnı gibi ilerliyor resmen banada 😞 son aylar çabuk geçer diyorlar ama yok
Irmyldm9 Kardii. Canım bende 34+2yim haftan ileri diye mi erken tarih verdi doktor bana nisan 3 demişti detaylıda💁😊