Yalinn8 Baby_is_loading 36/1, kasilmalar, toplanmalar, uykusuzluklar, ara ara sancilar... hepsi var. Normal dogumu cok istiyordum ama dönmedik, 14 gun sonra sezeryan😉
Baby_is_loading Babyborn ay ne guzel❤️🙏her an gele bilir artik😍 Bende 38 olmasi icin sabizsizlaniyorum biturlu gelip cikmak bilmiyooo
Kardii 34+2 ama 10 gün önden gidiyoruz 14 mart doğumum olucak nasip olursa erken doğum riskimde var ama son 2 hafta 😊🙏
Baby_is_loading Kardii sag salim kucagina al canim Bende de 35 haftadan gelme ihtimali var ama tik yok
Irmyldm9 Kardii. Canım bende 34+2yim haftan ileri diye mi erken tarih verdi doktor bana nisan 3 demişti detaylıda💁😊
Baby_is_loading Yalinn8 vajinada baski var bende Sanki iyne batiyo Bide bebek haraketleri azaldi yeri daraldigi icin her halde Sezeryan olucam allahin izniyle
ecrintosgeliyor Baby_is_loading bizde 36+1 olduk kızımla 27 günümüz var ama dün nstde sancılarım çıktı ve düzensiz kasılmalarım var. Sanırım sabırsızlanıyor kızım gelmek için 🐰
Yasemincifci Baby_is_loading 26. Haftanın içindeyiz bizde 103 günümüz kaldı bebeğimin hareketlerini daha kuvvetli hissedyrm bide nezle oldum🤒
Babyborn Baby_is_loading evet 😍 sabır canım inan zamanın nasıl geçtiğini anlayamayacaksın en zoru son haftalarda 😅 daha bi zor oluyor beklemek
Yalinn8 Baby_is_loading benim de vajinada abski var ama kafasiyla diil poposuyla yapiyor😅 evet tabi buyuduler yer daraldi epey normal azalma