ozlmakmhmt AyeBalc cok üzüldüm canım geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın ama sen içini ferah tut ki herşey güzel olsun
Zeyniill AyeBalc bende senin gibiyim canım 3 ay önce düşük yaptım boş gebelikti şu an bat 23 iki tane test yaptım ikiside pozitif ama doktora gitmeye korkuyorum
Ftmnur11 AyeBalc son adet tarihin neydi 😊.benimde beklenen adet 29 temmuz Testinde pozitif görünüyor inşallah gerçekten öyledir
Byn1998 AyeBalc ay yavrum benimde kızım çok istiyor bizde olsun dedik bu ay umudum var inşallah sizede banada isteyenlerede nasip olur bence gebelik var