Ftmn123- AyeBalc AyeBalc benimde 24 Temmuz hiçbir belirti yok adete dair test yaptım çok silik bir çizgi çıktı
AyeBalc Çok korkuyorum kimyasal veya boş gebeliktir diye çünkü 1 buçuk yıl önce 5 aylık anne karnında bebeğimi kaybettim
Aysenurr53 AyeBalc kötüyü çağırma canım Allaha güven, testinde var duruyor ama tabii kan vermen daha sağlıklı. Rabbim hayırlısıyla kucağına versin
ozlmakmhmt AyeBalc cok üzüldüm canım geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın ama sen içini ferah tut ki herşey güzel olsun
Zeyniill AyeBalc bende senin gibiyim canım 3 ay önce düşük yaptım boş gebelikti şu an bat 23 iki tane test yaptım ikiside pozitif ama doktora gitmeye korkuyorum