Annelikyolundabiri Yagmurtekinn bizimki pgt değildi ama yaptırmak istemedim. Zira sorunlu bir bebek olsa bile ben onun canına kıyamam. Onun hayatı hakkında seçim yapamam, kaderin önüne geçemem. O yüzden test yaptırmadım..
Yagmurtekinn gulceey Allah razı olsun amiin inşallah 🙏🏻💜 cümlemizin evlatları için geçerli 💜 teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum, hamilelik sürecini stresli yaşamak istemiyorum 🙏🏻
tugceelaa Yagmurtekinn inşallah canım ben ölürsem benden sonra kim bakar diye düşünmek istemiyorum yoksa belki ne olursa olsun doğurucam derdim yaptırmazdım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah teşekkür ederim 🌸🥹