Doktorumuz fetal DNA testi önerdi. İlk çocuğumda detaylı ultrason hariç hiçbirini yaptırmadım. O zamanlar fetal DNA yoktu zaten. Açıkçası bu gebeliğimde de yaptırmayı düşünmüyordum. Bu gebeliğim gen ayrıştırmalı tüp bebek ile oldu, zaten transfer olmadan genetik yapısına ve kromozomlarına bakıldı. Pek yaptırma taraftarı değilim, ücretinden dolayı değil yani bir sıkıntı olsa dahi aldırma gibi bir düşüncem kesinlikle yok. Aranızda fetal DNA yaptıran var mı veya yaptırmayıpta sağlıklı bir süreç geçiren var mı?