Gzmtmr1 idilaytun hayırlısıyla atlatırsın inşallah zamanı gelince de bebişini kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏻🙏🏻 durumunu yazarsın olur mu nasıl oldun diye 🙏🏻🌸