Gzmtmr1 14. Haftama girerken yaşamıştım aynı şeyi o korkuyla acile koştuk tabi gecenin bir vakti ama ne kan tahlilinde nede idrarda birşey çıkmadı ultrasonda da aynı şekilde hiçbirşey çıkmadı alttanda baktılar hatta bebeğim içerde oynuyordu yani gayet iyi dedi doktor..şuan 36+5 im doğum için gün sayıyorum ve benimde kanamam ilk gece öyle dolu dolu geldi sonra bir iki gün içinde azaldı ve birdahada olmadı doktor bana böyle kanamalar bazen olabiliyor demişti endişe etmemelisin canım 4 doktor görmüş sonuçta olsaydı bir sorun illa söylerlerdi bolca dinlenmeye çalış