Mzgn canım bende iş yapamıyorum içimden istek gelmiyor yani yemekten sonra uzanasım geliyor sanki uyku çöküyor birden kalkıp yapıyorum ne işim varsa yoksa bütün gün ellemiyorum 😊 eşimde anlayışlı yardımcı hatta sen hiç elleme anneme annene söyleriz diyor saolsun 10+2 yim bende ama mide bulantısı falan yok güçlü ol ama o bebişin senden başka kimsesi yok suan da sen iyi ol o iyi olsun Her zaman iyi düşün Allah kolay hamilelik nasip etsin canım