Mzgn canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki, bende bas donmesinden kafamı kaldıramadım 2,5 ay ölü gibi yattım neredeyse. Gece gündüz ağladım ben cok hastayım diye. Herkese hep böyle mi kalacağım diye sordum. Ama geçiyor merak etme. 3 aylık hamileyim, normal halime dönmüş durumdayım neredeyse. Birazcık sabır..