btl194 Ben dün kontrole gittim de 12+1 di cinsiyeti ben de sormadım doktor da söylemedi pozisyonu uygun degildi galiba yada erken mi daha
Aysenurkeser btl194 bende 12+1 deyim banada hiç bir şey söylemedi 16 haftada gel dedi o zaman söyler herhalde
Fatmanurays btl194 14. Haftada gittim daha belli değil 16dan sonra bakalım dedi bana ama 14haftada öğrenen çok kişi oldu doktora göre değişiyor sanırım
dmlyksl btl194 14. Haftada erkek dedi 17.haftada başka bir doktor kız dedi kızmış oğlumda da aynı haftalarda tam tersi olmuştu
btl194 Fatmanurays evet öyle de galiba doktorum görmedi pozisyonu da Uygun değildi yan ve sırtı dönük tü
btl194 dmlyksl aslında bende erken öğrenme taraftarı değilim net olsun öyle kızımda da yanılma olmuştu önce erkek sonra kız dendi bakalım
s2121 btl194 13 haftalıkken kontrol için gitmiştim cinsiyet için 14. Haftada gel kesin bişey söylim dedi bana da bakalım haftaya gidicem tekrardan
Zormama İki gebeligimde de 11.haftada soyledi doktorlar, hic yanilmada olmadi, benim doktorum ozellikle bakiyor 11-12 hafta taramasi cok onemli cinsel organinin olusmus olmasi lazim diye.
btl194 Zormama benim doktorum da detaylı bakındı ama bişey demedi uyuyordu boncuğum biraz dürttü öyle hareket etti biraz ☺️
dmlyksl btl194 sanirim detaylı da en net bilgiyi verebiliyorlar perinatologlar özellikle kemik yapısından bile anliyolarmis