32+2 deyiz henüz 33 olmadık bende katılabilir miyim aranıza? 😊şeker yükleme sinde sorun olmamasına rağmen karın çevresi geçen hafta 34+6 ile uyumlu kilosu ise 2170 gr çıktı. Tansiyon sebebi ile zaten zorunlu sezaryen olucam ama sizce bu bebek iriliği durumu çok kötü birşey midir? 37 de alırız dediler bebeği oğlum 3790 kg da doğmuştu 38+0 da akıl verin kızlar😌