mucizebebegimmm Aler bende yarın 33 oluyorum. Bebişin bazen hareketlerini çok aşağıda hissediyorum, sanki her an çıkacakmış ya da altıma kaçıracakmışım gibi. Bi korkmuyor değilim bu durumdan 🥹 hiç bir şey hazır değil, çok iş var. Bugüne şükür diyoruz 🥹🥰
Gizem1504 Aler 31+3ten selam salı günü oğlumu gördüm 1800 grdı artık sıcaklardan durulmuyor iştah tam gaz devam 🙃🤭
GizemHamza34 Aler bizde 33 olduk ama ericem bu sıcaklardan kasılmalar bacak krampları sırt ağrısı yok yok yani Rabbim hepimize kolaylık versin yazın çok zormuş hamilelik 32+3 de 2100 gr 44 cm çıktı kızım 🥰🩷
Arzu19988 Merhaba canim. Bizde 33+0olduk bugun.ne yapiyorsunuz bebeginizin kilosu kac Biz 32+4te 1.800gramdik bel agrilari cok asiri var Bacak kramplari ve nefes darligi tabi bide sicaklar
Aler Arzu19988 merhaba dün kontrolümüz vardı 2.150 kilo 44 cm bebişim erkek artık haftalar kaldı kavuşmaya 🥰
Taze_anne97 Bende 2 gün sonra 33 haftalık olcam inşallah :) Bebek ara sıra biyerde toplanıp sertleşiyor kasıklarıma hafif sancı girip geçiyor yalancı sancı olabilir diye düşünüyorum
ebruscan Taze_anne97 bende de oluyor bugün daha fazla kasıklarımda iğne batması gibi hayır olsun inşallah 🙏🏻 normaldir diye düşünüyorum ama
Aler mucizebebegimmm bence bi an önce başlayın çünkü resmen çeyiz gibi alıyorsun alıyorsun bitmiyor 🤣 artık malesef büyüklükleri dolayısıyla hepimiz aynı problemleri yaşıyoruz 😌
Taze_anne97 mucizebebegimmm evet benimde öyle oluyor genital bölgemde hissediyorum bazen sonra yukarı çıkıyor ama alıştım sanırım😄çok oturunca kuyruk sokumum ağrıyor,sabahları kalkarken kasık kaslarım çekiliyor hepsi normalmiş araştırdığıma göre
mucizebebegimmm Taze_anne97 ya evet hepsine alıştım ama hareketlerini aşağıda hissetmeye çokta alışamadım 🙂↔️ sanki böyle her an çıkacakmış gibi ya da altıma kaçıracak gibi oluyorum o an istemsiz kendimi kasıyorum 🥹