Ruruu Ben bazen koyarken zorlanıyorum. O zaman tahriş ediyorum biraz sanırım o yüzden bir iki defa yanma oldu. Hatta ben şişlik de yaşadım. Fitili koyarken ve duşta kabartılar geldi elime. Gerçekten de ufak ufak şişlikler yapmış. 1 gün kestim. Kayboldular. Kullanmaya devam edince tekrar oldu. Çareyi günlük pedi sık sık değiştirmekte buldum. Fazla maruz kalmamak için artan ilaca.