Ben de günde iki kullanıyorum tam 12 saat olmasa da öğle saatlerinde ve gece yatmadan koyuyorum yaklaşık 12 saat oluyordur. Yanma bazen yapıyor bende. İlk zamanlar daha çoktu. Ama enfeksiyon da vardı o sebeple olabilir bununla beraber fitilin bir kısmı geri gelebilir. Sulu akıntıyla birlikle tortusu geri geliyor bende. Başta endişelenmiştim o yüzden size de söylemek istedim. Doktor normal demişti bu duruma