Merhaba bende 4 temmuz da iki embriyo transferi oldum erkenden erken gebelik testi yaptım çıkmadı üzülmüştüm ama test günüm 15 temmuz du ve kanda pozitifi gördük hamdolsun 21 temmuz da keseyi gördük 31 inde kalp atışı için gidicez inşallah duyarız sakın stres yapmayın ben pozitif aldıktan sonra evde erken gebelik testi yaptım 11 ci gün dü ama aşırı derecede silik çıktı