Pembelimavili bnimde ilk transferim negatif oldu, cok uzuldum cok agladim ama siradaki deneme icin hemen toparladim sabrini Allah verdi. biz genetik sebeple yaptirdik yani kısırlık yoktu embriyo kalitesi ab idi hersey harikaydi doktorum ekstra biseye ihtiyac duymadi flan.. amaa nasip degilmis sonra bb ile kizima hamile kaldim. İnsallah hakkinizda hayirlisi olur mutlulukla ogrenirsiniz akisa birakin dua edin, ben hergun insan suresi dinledim birde:) bu sure hamilelik icin ve ölum zamaninda yani dogum ve ölum icindir bunu anlatir insanin olusumunu anlatan bi sure. Oneririm :)