Kızlar pazartesi günü akşam 8 gibi 39+3 de doğum yaptım.Doğum esnasında oksijensiz kalma tanısı ile bebeğim kuveze yoğun bakıma alındı kucağıma bile alamadım soğuk tedavisi görmesi gerekiyormuş.Bu durumu yaşayıp taburcu olan bebekler var mı.Dualarınızı bekliyorum çok üzgünüm