SevgibiR Lilbaby bnmde aynı hafta bana çatı fln bişi yapmadı neyseki bidaki kontrol ne zamanmis senin ne dedi benimki bişi demedi ondan
Pars Eylulcumm 36+3 üz bizde.. geceleri ozellikle arada kasiklarda agri oluyor adet sancisi gibi ve bacak arasi agrimizda var.. en son 35. Haftada nst de sanci cikmadi ama son haftalar zor gecicek gibi gorunuyor🤦🏼♀️
Pinarim Bende 37 deyim cok kilo aldigim icin cabuk yoruluyorum sadece onun disinda bi belirtik yok 30 kilo aldim 🙄
Busra37 Eylulcumm Allah yardımcın olsun canım, zor öyle durumlar benimde bi ara öyleydi kısa sürdü şükür
tazecikanneee Eylulcumm 37+6yız bişeyler yapınca inanılmaz bel ağrısı oluyor aha gelecek diyorum amaaaa yoçç yoçç😂
Ebrumarbling Eylulcumm bende 37+0 ım sezeryan olacam doktor 39+0 da alacaz dedi korkuyorum ikinci sezeryanım ama yinede korku var
DamlaKck Tam 37 haftalığız bugün ve kontrolümüz vardı. Normal doğum beklerken ve herşey son derece normalken bugün nst sonucum iyi çıkmadı, tansiyonum yüksek çıktı ve idrarımda protein kaçağı çıktı. Yani gebelik zehirlenmesi. Sonuç pazartesi günü acil sezeryan 😔