Eylulcumm Kızlar 37+3 olduk ara ara sancılarımız var ama periodik sırada değil sizler ne durumdasınız
Lilbaby Eylulcumm 37+3 üm bende bugün kontrolümüz vardı. Çatı muayenem yapıldı. Yumuşama başlamış rahimde bakalım ne zaman gelecek hanımefendi 🤷🏻♀️
Busra37 Eylulcumm Bende 37+4teyim. Ağrılarım kasıklarımda oluyo karnım çok acıyo geceleri bide bel ağrısı çok oluyo. Hayırlısıyla artık doğursam diyorum çok yoruldum artık 😀
Rabia06 Eylulcumm bende 36+5 haftalıgım dün gece sancım vardı yarım saate bi geliyodu uyudum geçmişti sabah 7 de kalkdıgımda yine vardı adet sancısı gibi sonra yine uyumuşum şuanlık iyiyim şükür sanırsam artk vucdm kendisini ayarlamaya çalişiyo ☺️🤗🥰
Oykulina Benimde karnımin en altı ağrıyo yürüyemiyorum bazen bebek kafasını bastırdığı için oluyormuş dogursak keşke artık 😂😏
SevgibiR Lilbaby bnmde aynı hafta bana çatı fln bişi yapmadı neyseki bidaki kontrol ne zamanmis senin ne dedi benimki bişi demedi ondan
Tucet 37+5 benim de. Bebişim makat geliş, dönmedi beyefendi. Pazartesi günü sezaryen ile alınacak nasipse.😊
Yalinn8 Eylulcumm 36 yiz 35 ten beri var vallahi, ama duzenli diil tabi, sıklasti sadece, zaten bebis donmedigi icin zorunlu sezeryan olucam 38 de
ecrintosgeliyor Eylulcumm bende 36 haftalığım. Düzensiz kasılmalarım var ve nstde sancım çıktı. Vajinamda batma oluyor ara ara ve kasıklarımda baskı var. Gününü beklemeyecek gibime geliyor kızım
BehiyeGrel Eylulcumm Aynı durumdayız bakalım gün sayıyoruz hayırla sağlıkla gelsin bebişler inşallah🤲