Edizhr Ciceklerrrr özel mi devlet mi canım ay banada haber et ne zamana verecekler🥹❤️çok heyecanlı ya
Eliffbaby Morrinah yok canım daha doğum şekli belli değil 40 haftalık olunca 10-11 Eylül gözüküyor yani burda 10 Eylül ama doktor 11 Eylül dedi nedense
Morrinah ebruscan sağlıkla inşallah paşa zamanında gelir inşallah yaa bana da dediler 7- 10 arası alırım ama galiba normal tam o tarihler ben anlamadım sezeryanda erken alıyorlardı
ebruscan Morrinah aminn inşallah. 39 falan oluyor sanırım eylülün ilk haftası. aksi bir durum olmadıkça 40a kadar da sezeryan oluyor diye biliyorum. Hayırlısı olsun hakkınızda
mucizebebegimmm Morrinah yarın 33 haftalık oluyorum, hiç bir şey hazır değil. Hazırlanacak haftaya ve sonraki zamanda yavaş yavaş. Doğumumu 38+6 diye planlamaya çalışıyorum doktorumla. 4 eylüle denk geliyor inşallah bebekte beklerse 🥹❤️
GizemHamza34 Morrinah bugün tam 33 olduk 29 Ağustos da sezeryan olacak benimle kızımın doğum günü aynı olacak inşallah daha erken gelmezse 32 de herşeyi hazırladım oğlum 35 de gelmişti tedbirli olmakta yarar var 🙂🩷