Merhaba sanırım aynı hafta/gündeyiz. Benim erken doğum riskim oluştu ama inanıyorum ki zamanında gelecek oğlum. Nedense ağustos sonu gibi hissediyorum. Hastane çantasını hazırladım ne olur ne olmaz diye eksikleri olabilir tabii. Odası da hazır değil, mobilyalarını bekliyoruz. Ben de sürekli yattığım için pek bir şey yapamıyorum açıkcası. Her şeyi kendim hazırlamayı çok isterdim 🥺 gerçekten kıymetini bilmek lazımmış hareket edebilmek işini yapabilmek güzel bir şey. Bugünümüze şükür 🙏🏻 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah