nurunuzgeldi ahh ah 32+1 deyim ve aynı şeyleri bende yaşıyorum bebek doğum pozisyonuna girdiği için sanki inanılmaz bi baskı hissediyorum. Daha dün doktoruma gittim bu yüzden bunların olabileceğini söyledi erken doğum riskim yok ama dönmem işkence yürürken tabiri caizse idrarım sıkışmış gibi bacaklarımı kenetleyesim geliyor sürekli tuvalete çıkma hissim var akşama kadar klozette otursam kalkmam o derece 😅😅😅