nurunuzgeldi a
Aynı dertten muzdaribim. 31 haftalığım 30 haftadan itibaren, vajinam , baldırlarım, kasığım böyle bir ağrı yokk. Gece uyuyamıyorum artık . Pazartesi randevum vardı doktorum çok ayaktaysan eğer bu yüzden demişti. E mecbur ilk çocuk gibi değil 2. Gebelikte daha zor. Herşey bana bakıyor mecburen ayaktayım. Ben çözüm bulamadım. Yorulmamaya bakıyorum ama malesef. Bu arada bitirmiş sayılırsınız. Darısı bizlerin başına 🤍😌