Tuselizya korkmayın bir şey olmaz Allahın izniyle ben 8 haftalık hamileyim bende de geliyor bazen kahverengi bazen bildiğin kan geliyor ama sanırım bebekle alakalı bir şeydir ama bunda korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum, başka yerlerde de okudum hamilelikte böyle kanamalar olabiliyormuş, benim de ilk hamileliğim 20 yaşındayım direk ablama soruyorum doktora ilk defa gittiğim için biz eğer önemli bir şey olursa zaten sandım da olurmuş ve kan çok fazla gelirmiş