momsalis teşekkür ederim sağolun ben hamileliğimin başından beri bu hastaneye takipliyim meltem hoca ile devam ediyordum tayini çıktı doğum da Tuğrul hoca ile oldu doktor ve ameliyat hane anestezi ekibi çok iyiydi ilk doğumumda spinal tutmamıştı bunda tuttu mesela yatan hasta servisi de odaları iki yataklı ama iki gündür tek kalıyoruz sezeryanları tek yatırıyorlar eşlerimiz da yanımızda kalabiliyor aşırı yoğunluk olmadığı sürece tek kişilik oda gibi düşünün gündüz hemşirelerinden bazıları hoşuma gitmedi sadece çok sert ve emir kipi ile konuşan bir iki hemşire var insana hoş gelmiyor açıkçası ağrılar içindeyken o tarz yaklaşım ☺️ gece nöbetçi hemşireler iki gündür gayet iyi ağrı oldukça ağrı kesici veriyolar şükür benim 2 gündür 2 defa ihtiyacım oldu odalar temiz tv buzdolabı var banyosu da geniş