leylasinan Derya034 oh ne güzel ya güzel doğum hikayeleri dinlemek lazım ben hep kötülerini okudum kendimi çok korkuttum
Derya034 leylasinan Ya vallahi canım İnsan tedirgin oluyor yalan yok doğumun hiç birisi kolay değil ama gerçekten sezeryanı abartıyolar gibi geliyo normal doğum çok kolaymış gibi anlatıyolar Rabbim yeterki sağlıklı kucağımıza versin herşeyin bir zorluğu var 💕
leylasinan Derya034 benim ilk doğumum aşırı zor geçti hem normali yaşadım hem sezeryani. İkinci doğumda ise 5 aylık erken doğumum oldu bebeğimi kaybettim. Hep bir travma. Bu hamilelikte çok şükür şuana kadar birşey olmadı hatta normal doğum yapmayı çok istiyorum ama doktor kabul etmiyor sezeryanım var diye. Her doğum farklı oluyor kiminin kolay kiminin zor Rabbim yardımcımız olsun
Derya034 leylasinan Amin canımm rabbim sağlıcakla kucağına aldırsın önemli olan sağlıklı olması doktorunu dinle engüzeli ya inan ben çok rahat geçirdim hiç yatmadım güzelgeçti çok☺️
iremm3443 Benimde 1 ağustos spinal olacak, panik bende de var bugün anestezi doktoruna söyledim Odak noktanı değiştir biraz sabret bebek çıkınca sakinleştiren rahatlatan ilaç yaparız dedi